“Başlıcası qələbə deyil, iştirakdır” – bu formul yalnız idmanda işləyir. Biznes qaydaları daha sərtdir, buna görə də tenderdə iştirak heç bir şey vermir. Əvəzində qələbə avtomatik olaraq şirkətin reytinqini qaldıracaq, onu müştərilər üçün cəlbedici edəcək və yeni müştəriləri cəlb edəcək.
İri tenderi udmaq – bir çox şirkətlərin xəyal etdikləri arzudur. Adətən belə tenderlərdə 10-12 podratçı iştirak edir. Ancaq, hər kəsin eyni ixtisas və hədəfi olduğu üçün, kommersiya təklifləri də əkizlər kimi bir-birinə oxşardır. Aydın həll – bu, müştərinin diqqətini cəlb etmək üçün ümumi kütlədən fərqlənməkdir. Bundan ötrü üç yanaşmadan istifadə edin:
- Sifarişçinin ofisinə, xüsusilə də resepşn zonasına diqqətlə baxın. Məsələn, tutaq ki, onlarda təmir elə bu yaxınlarda başa çatıb. Öz adınızdan incəsənət əsəri hədiyyə göndərin!
- Müştərinin ənənələrinə və mədəniyyətinə hörmət nümayiş etdirin. Kiçik bir donuz fermasının sahibkarı ənənəvi olaraq öz ortaqlarına balaca bir paketdə ət göndərirdi. Bir gün yəhudilər onun tərəfdaşı olduqda, bu şəxs onların mədəni fərqləri barədə düşünmədi. Nəticədə sahibkarın sözügedən hərəkəti münasibətlərin pozulmasına gətirib çıxardı. Belə bir əməkdaşlığın uzun sürə biləcəyindən danışmaq olarmı?
-
Sifarişçi-şirkətin kommersiya təklifi və məşğuliyyət növü ilə ağıllı oynayın. Məşhur Hakkasan restoranı rəqiblərlə mübarizə apararkən, tərəvəz tədarükçüləri üçün tender elan etdikdə, öz məhsullarını kommersiya təklifi ilə birlikdə belə bir qeydlə: “Biz sizin yeyilməyinizə yol verməyəcəyik”, göndərən şirkət qalib gəldi.