Direktor və mühasib arasında anlaşılmazlıqlar nədən qaynaqlanır?

posted in: Məqalə, Xəbər | 0
birbank biznes

Bütün bu problemlərin kökündə vahid razılaşdırılmış təsvirin və buna aparan yolda komanda işinin mövcud olmaması dayanır.

Konstuktiv əməkdaşlığa nail olmaq üçün rəhbərə lazımdır:

  • idarəetmə qərarlarının qəbulundan ötrü başlıca məlumat mənbəyi olaraq mühasibat uçotunun əhəmiyyətini etiraf etmək;
  • mühasibə həmfikir və şirkətin işinin son nəticəsindən məsul olan şəxs kimi baxmaq;
  • maliyyə uçotunun əsaslarını öyrənmək və maliyyəçilərin jarqonunu (ingiliscə “slang” – xüsusi sözlər və ya yeni mənalar toplusu) mənimsəmək;
Hər bir mühasibdən ötrü zəruridir:
  • etiraf etmək lazımdır ki, biznes üçün kommersiya komponenti əsasdır, mühasibin vəzifəsi isə peşəkar mühakimə əsasında həll yolları təklif etməkdir;
  • uçotu şirkətlərin fəaliyyəti əsasında, uçot siyasətini yazmaq yolu ilə və onun prinsiplərinə riayət etməklə qurmaq lazımdır;
  • peşəkar mühakiməni öyrənməli və öz həqiqi vəzifəsi ilə (şirkətin aktivlərinin artımını təmin etmək) razılaşmalı;
Yalnız etinasız şirkətlər bu problemə diqqət yetirməməyə “cəsarət” edə bilərlər. Digər şirkətlər üçün isə maliyyə itkilərindən yayınmaq və müəssisələrin resurslarını mühafizə etməkdən ötrü direktor və mühasib arasında anlaşmanın olması, həyati əhəmiyyət daşıyır.

Beləliklə, əgər şirkət rəhbəri mühasiblə düzgün ünsiyyət qurarsa və komanda işinə üstünlük verərsə, belədə o, şirkətdə işlərin hazırkı vəziyyəti barədə ən yüksək səviyyədə məlumatlılıq əldə edə biləcək.

O, dəqiq məlumatlara əsaslanaraq düzgün qərarlar qəbul edə biləcək. O zaman ən mühüm bölmələrdən biri olan mühasibatlıq şirkətə real gəlirlər gətirməyə başlayacaq, axı, pullar – onun sahəsinə aiddir!

Bu əsas məlumatları bilən baş mühasib isə şirkətin strategiyasının hazırlanmasında öz rolunu anlaya biləcək və həqiqətən də rəhbərinin etibarlı və qətiyyətli köməkçisi olacaq.


Print Friendly, PDF & Email