Vəzifə: İnsan resursları üzrə administrator (3 aylıq təcrübə proqramı)
İşəgötürən: Ideal Management Investment and Consulting
İş rejimi: I-V günlər
İşin təsviri: IMIC Bakıda yerləşən, aktivlərin idarə olunması, biznesin idarə olunması və biznes-konsaltinq xidmətləri göstərən şirkətdir. Fəaliyyət istiqaməti – müəssisələrin, fərdi investorların və sifarişçilərin investisiya ehtiyaclarının qarşılanmasına yönəlmişdir.
Şirkətimizə hal hazırda İnsan Resursları üzrə Administrator (3 aylıq təcrübə proqramı) tələb olunur.
Vəzifə öhdəlikləri:
-İşçilərin şəxsi işlərinin Elektron (ERP sistemdə) və kağız üzərində aparılması
-Əməkdaşların müraciəti əsasında xasiyyətnamə, səfirliyə və digər təyinatda arayışların və ezamiyyə vərəqələrinin hazırlanması, direktor tərəfindən təsdiqlənməsinin izlənməsi və təsdiqlənmiş sənədlərin işçilərə təhvil verilməsi
-Aidiyyəti dövlət strukturlarına zəruri hesabat və sənədlərin hazırlanaraq təqdim olunması
-Sənədlərin reyestr qeydiyyatının aparılması
-Əmək kitabçalarının sifariş edilməsi və təhvil alınması
-İllik Əmək məzuniyyəti cədvəllərinə əsasən işçilərin məzuniyyətə çıxmasının monitorinqi, pozuntuların aşkar edilməsi halında rəhbərliyə məruzə edilməsi
-Ödənişsiz əmək məzuniyyətinin verilməsi
-Bülletenlərin doldurulması, tabeldə işlənməsi və mühasibatlığa təqdim edilməsi
-İR şöbəsinə təqdim olunan Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqları yerinə yetirmək
-Görülən işlər barədə rəhbərliyə hesabat vermək
-Heyətin davamiyyətinə nəzarət etmək
Tələblər
– Azərbaycan və Rus dillərini yaxşı səviyyədə bilmək
– Ofis proqramlarından sərbəst istifadə etmək bacarığı
– Nəticə və vaxt yönümlülük, planlaşdırma və vaxtın düzgün idarə edilməsi bacarığı, qərar qəbul etmək bacarığı
– Insanlarla rahat ünsiyyət qurmaq bacarığı
– Ali təhsilə sahib olmaq (İR yönümlü arzu olunandır)
CV-lərinizi / elektron poçt ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
Mənbə: jobsearch.az
Leave a Reply