İş vaxtının uçotunu necə aparmalı? (II hissə)

posted in: Xəbər | 0
birbank biznes

İş vaxtının uçotunu necə aparmalı? (II hissə)

I hissəyə nəzər yetirmək üçün keçidə daxil olun

Əməkdaşların iş vaxtının uçotu müəssisələrin əksəriyyətində məcburi bir funksiyadır. Bu uçot həm əllə, həm də xüsusi proqram təminatının köməyi ilə yerinə yetirilə bilər. Bu məqalədə biz əməkdaşların iş vaxtının uçotunu necə aparmaq və bu prosesi maksimal dərəcədə necə optimallaşdırmaq barədə söz açacağıq.  

CRM sistemində “Bitrix24”də, digərlərindən fərqli olaraq, iş vaxtının uçotu funksiyası sənəd dövriyyəsi ilə inteqrasiya olunur. Rəhbər yalnız bu və ya digər əməkdaşın nə qədər vaxt sərf etdiyini deyil, həm də konkret vəzifələrin yerinə yetirilməsinə nə qədər vaxt sərf etdiyini də görə bilər. Hesabatlar real vaxt rejimində formalaşır ki, bu da dəyişikliklərə vaxtında cavab verməyə imkan verir. “1C” həlləri ilə məlumat mübadiləsi iş proseslərini avtomatlaşdırmağa imkan verir. Sərt nəzarətin olmaması kollektivdəki münasibətlərə faydalı təsir göstərir. Bu sistem haqqında aşağıda daha ətraflı məlumat verəcəyik.

Distant və məsafədən çalışan əməkdaşların iş vaxtının uçotunu necə aparmalı?

Məsafədən çalışan əməkdaşların işlərinin effektivliyi tapşırığın düzgün qurulmasından asılıdır. O, konkret və qısa olmalıdır. Məsafədən iş zamanı iş vaxtının uçotunu aparmazdan öncə sadə qaydalara riayət olunub-olunmadığına əmin olun:

  1. Ümumi tələblər və texniki tapşırıqların bir-birindən ayrılması. Əməkdaşın işə dair ümumi tövsiyələri, suallara cavabları və izahedici nüansları özündə əks etdirən yaddaşa əlçatanlığı olmalıdır.
  2. Artıq nitq dövriyyələrinin olmadığı aydın texniki tapşırıq.
  3. Bir tapşırıq – bir vəzifə. Tapşırıqları elə şəkildə bölüşdürün ki, onların yerinə yetiriməsinə siz nəzarət edə biləsiniz.
  4. Hər bir mərhələdə əks əlaqə. İşin əsas hissəsini yerinə yetirməyə başlamazdan öncə tapşırığın əməkdaşa aydın olub-olmamasına əmin olmaq.
  5. Eyni tipli vəzifələr üçün vahid şablon yaratmaq. Ona yaddaş, təlimatlar, nümunələr daxil ola bilər. Bu tədbir işi optimallaşdırmağa kömək edəcəkdir.

Məsafədən işləyən əməkdaşın daimi nəzarətə ehtiyacı yoxdur: iş gününün müddətini və iş qrafikini qeyd etmək kifayətdir. İş vaxtının uçotu üsulları müxtəlif ola bilər: günlər və ya həftələr üzrə. İkincisi, normalaşdırılmayan iş günü olan mütəxəssislər üçün daha münasibdir.

Bir çox şirkətlər məsafədən çalışan əməkdaşlarla sosial şəbəkələr və ya messencerlər vasitəsilə ünsiyyət qurmağı üstün tuturlar. Lakin bu qarşılıqlı əlaqə metodunun bir sıra mənfi cəhətləri var: işlərin gedişini izləmək mümkün deyil, hesabatları əllə doldurmaq lazım gəlir, yazışmaların tarixi çox vaxt mühafizə olunmur. Avtomatik izləmə proqramları həll yolu ola bilər. Ancaq heç də hamı fərdi kompüterinə bütün məlumatları işəgötürənə ötürəcək bir casus-proqramı qurmağa razı deyil.


III hissəyə nəzər yetirmək üçün keçidə daxil olun



TELEGRAM KANALIMIZA ÜZV OLUN


Ən son mühasibat xəbərlərini qaçırmaq istəmirsinizsə, bu linkə daxil olaraq XƏBƏRLƏRƏ ABUNƏ OLUN

Mühasibat, Audit və Kadr Xidmətləri üçün linkə daxil olun

Mühasibat sahəsində ən son iş elanları və xəbərlərini izləmək üçün linkə daxil olaraq qrupumuza üzv olun

Print Friendly, PDF & Email