İş vaxtının uçotunu necə aparmalı? (III hissə)

posted in: Xəbər | 0

İş vaxtının uçotunu necə aparmalı? (III hissə)

II hissəyə nəzər yetirmək üçün keçidə daxil olun

Əməkdaşların iş vaxtının uçotu müəssisələrin əksəriyyətində məcburi bir funksiyadır. Bu uçot həm əllə, həm də xüsusi proqram təminatının köməyi ilə yerinə yetirilə bilər. Bu məqalədə biz əməkdaşların iş vaxtının uçotunu necə aparmaq və bu prosesi maksimal dərəcədə necə optimallaşdırmaq barədə söz açacağıq.  

Normalaşdırılmayan iş günü zamanı iş vaxtının uçotunu necə aparmalı?

Əgər işin spesifikliyi tələb edirsə, normalaşdırılmayan iş günü tətbiq oluna bilər. Əməkdaşın ofisdə olmasından və ya məsafədən çalışmasından asılı olmayaraq, iş qrafiki müqavilədə öz əksini tapmalıdır. Əgər yeni rejimə keçid artıq işə düzəldikdən sonra baş veribsə, əlavə saziş bağlamaq lazımdır.

Müqavilədə dəyişikliklərin edilməsinə yalnız işçinin müəssisənin lokal aktı ilə tanış olmasından sonra mümkündür. Normalaşdırılmamış iş günü olan ixtisasların siyahısı, pul kompensasiyasının verilməsi qaydası, əmək və istirahət şərtləri göstərilməlidir.

Zərurət yarandıqda, şirkət iş qrafikini birtərəfli qaydada dəyişə bilər. Lakin əməkdaş yeni şərtlərlə razılaşmamaq və işəgötürəni məhkəməyə vermək hüququna malikdir. Bu halda, müəssisə tətbiq edilən dəyişikliklərin etibarlılığını sübut etməlidir.

Normalaşdırılmamış iş günü ilə bağlı çətinlik, əməkdaşın fəaliyyətinə nəzarət məsələsi ilə əlaqəli deyil, işləyən saatların uçotu ilə bağlı yaranır. Bunu əllə etmək mümkün deyil. Bu zaman prosesin avtomatlaşdırılması köməyə çatır. Məsələn, CRM “Bitrix24” yalnız saat sayını izləmək üçün deyil, həm də hazırlanmış hesabatlara əsasən emalı nəzərə alınmaqla mükafat məbləğini hesablamağa da imkan verir.

Biznes-proseslərin optimallaşdırılması

Gündəlik proseslərin avtomatlaşdırılması, tipik vəzifələrin şablonlarının yaradılması, CRM sistemlərinin mühasibat uçotu və kadr uçotu proqramları ilə inteqrasiyası heyətin işini optimallaşdırmağa, beləliklə, xərcləri azaltmağa kömək edir. Profi Soft şirkəti müştərilərə kömək edir:

  • Nəzarətin keyfiyyətini artırmaq;
  • Biznes proseslərinin sürətini artırmaq;
  • Elektron sənəd dövriyyəsinin yaradılması;
  • Xərclərin azaldılması;
  • İnsan faktorunun təsirini minimuma endirmək;
  • Müştəri xidməti keyfiyyətinin yaxşılaşdırılması.

Optimizasiya iş proseslərinin hərtərəfli təhlili ilə başlayır: mənbələrin, hər bir işçinin rolunun müəyyənləşdirilməsi, zəifliklərin axtarışı və təkrarlanan funksiyalar. Hazırki mərhələdə şirkətin inkişafını ləngidən proseslərin müəyyən edilməsi və aradan qaldırılması ən vacib vəzifələrdən biridir. Növbəti addım iş prosesinin avtomatlaşdırılmasıdır. Bu, tədricən həyata keçirilir, ilk növbədə bahalı əməliyyatlara toxunur.


IV hissəyə nəzər yetirmək üçün keçidə daxil olun



TELEGRAM KANALIMIZA ÜZV OLUN


Ən son mühasibat xəbərlərini qaçırmaq istəmirsinizsə, bu linkə daxil olaraq XƏBƏRLƏRƏ ABUNƏ OLUN

Mühasibat, Audit və Kadr Xidmətləri üçün linkə daxil olun

Mühasibat sahəsində ən son iş elanları və xəbərlərini izləmək üçün linkə daxil olaraq qrupumuza üzv olun

Print Friendly, PDF & Email

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *