İş vaxtının uçotunu necə aparmalı? (IV hissə)
Əməkdaşların iş vaxtının uçotu müəssisələrin əksəriyyətində məcburi bir funksiyadır. Bu uçot həm əllə, həm də xüsusi proqram təminatının köməyi ilə yerinə yetirilə bilər. Bu məqalədə biz əməkdaşların iş vaxtının uçotunu necə aparmaq və bu prosesi maksimal dərəcədə necə optimallaşdırmaq barədə söz açacağıq.
Proqram məhsullarının tədricən inteqrasiyası iş saatlarından fayda ilə istifadə etməyə kömək edir. Tətbiqləri dəyişdirməyə ehtiyac yoxdur: bütün servislər bir yerdədir. Hesabatlar bir kliklə formalaşır. Sənədlərdə səhvlərin yaranması ehtimalı sıfra bərabərdir. Vasitəçi proqramların aradan qaldırılması nəticəsində müştəri xidmətinin keyfiyyəti artır.
Müasir CRM sistemləri biznes proseslərinin optimallaşdırılması vəzifəsinin öhdəsindən uğurla gəlir. Biz “Profi Soft”da bir neçə həll təklif edirik:
- “MoySklad” mağazları sisteminin avtomatlaşdırılması;
- virtual amoCRM;
- “Meqaplan” biznesin idarə olunması paneli.
Qeyd olunan məhsullar əvvəlcə müxtəlif məqsədlər üçün hazırlandığından, onların üstünlükləri və əskiklikləri var. “Bitrix24” hər hansı bir iş üçün uyğun universal bir həlldir.
“Bitrix24” şirkətində işin təşkili
“Bitrix24” sistemi müəssisənin səmərəli işləməsi üçün bir sıra alətlərdən ibarətdir. Əməliyyatların tarixi, istehsal cədvəli, müqavilələr, daxili sərəncamlar və işçi heyətinin əlaqələri bir yerdədir. Bütün hesabatlar bir neçə kliklə formalaşdırılır. Email-poçt göndərişləri, hesab-faktura və digər gündəlik əməliyyatlar avtomatlaşdırılır ki, bu da şirkətin gəlirlərinin artmasına təsir göstərir.
Özü də bu zaman, əsas versiya tətbiq tələb etmir və işçilər sistemi bir iş günündə mənimsəyirlər. Əsas funksiyalar “Bitrix24”ün istənilən versiyasında mövcuddur:
- Layihələrin yaradılması, tapşırıqların verilməsi və onların yerinə yetirilməsinə nəzarət;
- Əməkdaşların iş vaxtının uçotu;
- Telefon zəngləri;
- İş çatı;
- Poçt serveri ilə inteqrasiya;
- Satışların optimallaşdırılması;
- Eletron sənəd dövriyyəsi.
Digər həllərlə inteqrasiya şirkət əməkdaşlarının işini optimallaşdırmağa imkan verir. 1C-dən kontragentlərin və malların yüklənməsi, müştəri bazasını birbaşa sistemdə saxlamağa imkan verəcək. Qiymətlərə, qalıqlara və ödənişlərə nəzarət etmək, satış hesabatlarını formalaşdırmaq daha asan olacaq. Sosial şəbəkələrdən, onlayn məsləhətçidən və messencerlərdən gələn mesajlara cavab vermək bacarığı müştəri xidmətinin keyfiyyətini artıracaq.