Planlaşdırma işləmədikdə nə etməli: baş direktorlardan 8 biznes texnologiyası (II hissə)

posted in: Xəbər | 0

Siz, baş direktorların ətraflı bir plan və kağız üzərində gözəl rəqəmlər olmadan nəticələrə nail olmaq üçün nə etdiyini öyrənəcəksiniz.

I hissəyə nəzər yetirmək üçün keçidə daxil olun

3. Nisbi rəqəmlərlə planlaşdırırıq. Uğurları obyektiv qiymətləndirmək məsələsi meydana çıxır. Bizdən ötrü mühüm amil lizinq üzrə smartfonların satışındakı paydır. Amma, yarım il sonra və ya bir il ərzində bazarın necə olacağını biz bilmirik. O, yüksələ də bilər, azala da bilər. Hansı sayda və hansı məbləğdə müqavilə bağlayacağımızla bağlı bizim hər hansı bir təsəvvürümüz olmur. O səbəbdən, öz uğurlarımızı obyektiv dəyərləndirmək üçün, onları satış payında nisbi rəqəmlərə bağlayırıq.

Əməkhaqqı, marketinq, reklamla bağlı büdcəni də biz üç ay üçün planlaşdırırıq. Məsələn, marketinqə qazancımızın 3 faizə yaxınını xərcləyirik. Bu zaman həmin məbləğin 1 milyon və ya 10 milyon rubl olması, əhəmiyyətsidir. Biz həmin məbləğin ödənilməsindən ötrü üsullar tapa bilirik.

Nəticə çıxarmağa tələsmirəm

Güman edək ki, biz noyabr ayında 5 min, oktyabrda isə 7 min qurğu satmışıq. Deməli, biz pis işləmişik? Buna bir qədər geniş baxmaq lazımdır. Əgər buna qədər bütün bazarın həcmi 50 min qurğu təşkil etmişdisə, ötən ayda 100 min ədəd təşkil edib ki, bu da faiz nisbətində bizim yüksəldiyimizi göstərir. Panika üçün əsas yoxdur.

“Koderlayn” MMC

Fəaliyyət sahəsi: binesin avtomatlaşdırılması, IT-sistemlərin, “1C” bazasında proqram məhsullarının tətbiqi və müşaiyəti.

1000-dən çox müştərisi var.

İşçi heyətin sayı: 450 nəfər.

2019-cu ildə dövriyyəsi: 400 milyon rubl.

Andrey Berbeka, “Koderlayn” IT şirkətinin baş direktoru, Moskva: Yeni imkanları planlaşdırmaq olmur

Bizim sahədə çox vaxt prinsipcə proqnozlaşdırılması mümkün olmayan, yeni imkanlar yaranır. Rəqiblər bunun fərqinə varmazdan öncə təcili olaraq onlara investisiya qoymalıyıq. Bu daha çox qazanmağa, müştəri toplamağa, bazarda payı ələ keçirməyimizə imkan yaradır. Amma xərclər üzrə plan zibil qutusuna atılır. Gəlirləri planlaşdırmaq da çox çətindir. Tərəfdaşlar ödəniş tarixlərini dəyişdirə bilər və ya hətta biznesin işini dayandıra bilər. Bax, biz elə bu cür yaşayırıq. → III hissəyə nəzər yetirin



TELEGRAM KANALIMIZA ÜZV OLUN


Ən son mühasibat xəbərlərini qaçırmaq istəmirsinizsə, bu linkə daxil olaraq XƏBƏRLƏRƏ ABUNƏ OLUN

Mühasibat, Audit və Kadr Xidmətləri üçün linkə daxil olun

Mühasibat sahəsində ən son iş elanları və xəbərlərini izləmək üçün linkə daxil olaraq qrupumuza üzv olun

Print Friendly, PDF & Email

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *