Hüquqi şəxs yaratmaq istəyənlərin “Elektron kabinet”i aktivləşdirilib

posted in: Vergi, Xəbər | 0

Elektron kabinetYeni yaradılan hüquqi şəxsin onlayn qeydiyyatı sahəsində daha bir yeniliyin tətbiqinə başlanılıb: İnternet Vergi İdarəsində (www.e-taxes.gov.az) hüquqi şəxslər üçün yaradılmış “Elektron kabinet” artıq aktivləşdirilib. Bu o deməkdir ki, yeni yaradılan hüquqi şəxs onlayn qeydiyyat ərizəsini “ASAN imza” olmadan mobil nömrə və fin-kod vasitəsilə təsdiqləyə bilər. Həmçinin bu şəxslər “Elektron kabinet”ə daxil olmaqla özlərinə gələn məlumat və bildirişləri, habelə göndərdikləri sənədləri izləyə, vergi orqanları ilə elektron qaydada yazışma apara bilərlər.


Fiziki şəxslərdən tutulan əmlak vergisi barədə bilmədiklərimiz

Vergilər Nazirliyi yanında Milli gəlirlər departamentinin hüquqi şəxslərin dövlət qeydiyyatı idarəsinin direktoru Samir Seyidəhmədli bildirib ki, bu yeniliyin tətbiqi sayəsində hüquqi şəxslərin qeydiyyatı daha da asanlaşıb: “Əvvəllər “Elektron kabinet”ə malik olmaq üçün parol-şifrə əldə edilməli idi və bundan ötrü həmin şəxsdən VÖEN tələb olunurdu. İndi isə “ASAN imza” olmadan, yalnız mobil nömrə vasitəsilə istənilən şəxs İnternet Vergi İdarəsində öz “Elektron kabinet”ini yaratmaqla hüquqi şəxs kimi qeydiyyatdan keçə biləcək. Hazırda həmin şəxslər bu sistem vasitəsilə Vergilər Nazirliyinin tətbiq etdiyi iki xidmətdən istifadə edir: həm məktub yaza bilir, həm də onlayn qaydada hüquqi şəxs yarada, bank hesabı aça və ƏDV qeydiyyatına alına bilir”.

Yaxın vaxtlarda fiziki şəxslərin uçotu və digər vergi xidmətlərinin bu sistem vasitəsilə göstərilməsi mümkün ola bilər. Bu xidmətin gələcəkdə daha da genişləndirilməsi nəzərdə tutulur.

Mənbə: vergiler.az


Mühasibat sahəsində ən son iş elanları və xəbərlərini izləmək üçün linkə daxil olaraq qrupumuza üzv olun.
Ən son mühasibat xəbərlərini qaçırmaq istəmirsinizsə, bu linkə daxil olaraq XƏBƏRLƏRƏ ABUNƏ OLUN.
Mühasibat, Audit və Kadr Xidmətləri üçün linkə daxil olun.
Print Friendly, PDF & Email

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *