Bu material Amerika psixoloqlarının ən son araşdırmalarına əsaslanır. Tədqiqatçılar Riçard Klark və Bror Saksberq belə bir sualla müraciət ediblər: “Niyə ən loyal işçilər belə motivasiyanı itirirlər?”.
Söhbət nə pul bonuslarından və nə də karyera yüksəlişindən gedir. Sən demə, bunun 4 səbəbi var və onlar barədə öncədən bilmək lazımdır ki, sonra tələyə düşməyəsən.
Komanda layihələrinin uğurlarının 40 faizi iştirakçıların motivasiyasından asılıdır. Bununla birlikdə, menecerlər çox vaxt dağları yerindən oynatmaq istəyi ilə alışıb-yanmayan işçiləri təsirli bir şəkildə necə stimullaşdıracaqlarını bilmirlər. Psixoloji araşdırmaların nəzərdən keçirilməsi göstərir ki, aşağı motivasiyanın səbəblərini aşkara çıxarmaqdan başlamaq lazımdır və sonra onu artıq “ruhlandırıcı taktika” ilə işçiyə tətbiq etmək lazımdır. Məsələn, bir insanı əgər, o, sadəcə istənilən nəticəyə nail ola bilməyəcəyinə əmindirsə, daha səylə işləməsini xahiş etmək məntiqli deyil. Motivasiyanın olmamasının səbəbləri dörd kateqoriyaya bölünür, onları ətraflı nəzərdən keçirək.