Mühasib dahi ünsiyyətçidirmi? (Son – 9-cu hissə)

posted in: muhasibat, Məqalə | 0
birbank biznes

“Бухгалтер” (Mühasib) jurnalında texnika elmləri namizədi, psixoloq, mühasiblər üçün tədris mərkəzinin treninqlər proqramının rəhbəri Tatyana Lobanovanın “Mühasib dahi ünsiyyətçidirmi?” adlı məqaləsi dərc edilib. Sözügedən məqalənin sizin üçün də maraq kəsb edəcəyəni nəzərə alaraq, onu hissə-hissə saytımızda dərc etməyə qərar verdik.

Son – 9-cu hissə

Bəli bu çox güclü arqumentdir, lakin, nədənsə biz incik qalırıq və xəyal qırıqlığı yaşayırıq. Unutmayın ki, istifadəçi öz məqsədlərindən ötrü sizdən istifadə edir və sizə tələ quran odur, hansı ki, ora düşmüsünüz. (Məqalənin əvvəlki hissəsində istifadəçi insanlardan söz açmışdıq).

Vərdiş etdiyiniz davranış sxemini dəyişdirməyi təcrübədən keçirin və görəcəksiniz ki, o tamamilə başqa cür danışmağa başlayacaq. Ola bilsin bundan sonra o, “Əxlaq” istifadəçisinə çevriləcək və sizi vicdanlı olmağa, etika və əxlaq normalarına əməl etməyə və hətta şərəfli olmağa səsləyəcək, sizdə günahkarlıq hisslərini oyandırmağa çalışacaq. Onlar bilirlər ki, insanlar xoşagəlməz vəziyyətdə qalmağı sevmirlər, ona görə belə vəziyyətdən çıxmaq və daha yaxşı görünməkdən ötrü çox şeyə gedə bilərlər.

İstifadəçilərin hansı tipə aid olmasından asılı olmayaraq, onlar həmişə bizim dəyərlərimiz və zəifliklərimiz üzərində oyun qururlar. Ünsiyyətçilik qabiliyyəti özündə müxtəlif adamlarla konstruktiv partnyorluq, münaqişəsiz münasibətlər qurmaq bacarığını ehtiva edir.

Əməkdaşlara motivasiya vermək, yaxşı emosional mühit yaratmaq, adamların şəxsi keyfiyyətlərini nəzərə almaq – bunun özü də ünsiyyət qabiliyyətidir. Eyni zamanda istifadəçiləri tanımaq və onlara qarşı dirəniş göstərməyi bacarmaq da çox mühümdür.

Məqalənin 8-ci hissəsini bu linkə daxil olaraq oxuya bilərsiniz.

Ən son mühasibat xəbərlərini qaçırmaq istəmirsinizsə, bu linkə daxil olaraq XƏBƏRLƏRƏ ABUNƏ OLUN.

Print Friendly, PDF & Email