Mühasibat kargüzarlığı kursları

posted in: muhasibat, Xəbər | 10

Mühasibat kargüzarlığı kursları

kargüzarlıq,kurs, muhasibat, Mühasibat kargüzarlığı kurslarıƏksər hallarda mühasib köməkçisi, kiçik mühasib və hətta mühasib vakansiyalarında əsasən bu tələblərə rast gəlirik:

  • E-qaimə fakturanın tərtib olunması və göndərilməsi;
  • Hesab fakturaların hazırlanması;
  • Təhvil-təslim aktlarının hazırlanması;
  • Əmək müqavilələrinin bağlanılması və portalda qeydiyyatı;
  • E-gov.az, e-taxes.gov.az, digər portallardan istifadə etmək;
  • Ödəniş tapşırıqları və ya internet banking vasitəsilə ödənişlərin həyata keçirilməsi;
  • ƏDV depozit ödənişləri;
  • Statistik hesabatların göndərilməsi;
  • BTP-dən istifadə;
  • Vahid rüblük hesabatların göndərilməsi;
  • Vergi hesabatlarının hazırlanması;
  • Əməkhaqqı hesablanması;
  • Kassa əməliyyatları və s.
Əslində bu texniki işləri öyrənmək bir o qədər də çətin deyil. Bütün bunları nəzərə alaraq sırf mühasibatın gündəlik texniki işlərini praktiki tərəfdən öyrədəcək 20 saatlıq Mühasibat kargüzarlığı kurslarımıza qoşulmağa tələsin.

Başlama tarixi: 27 yanvar. Tədris günləri: bazar ertəsi və cümə axşamı. Saat: 19:00-dan 21:00-dək.

Əvvəlki kurslarımızın iştirakçılarına 10% endirim nəzərdə tutulub.

Dərslər həmçinin onlayn qaydada da tədris edilir (Onlayn qoşulan iştirakçılar üçün də 10% endirim nəzərdə tutulub).

1.5 ay davam edəcək kursun 1 aylıq qiyməti 150 manat olmaqla, tam qiyməti 225 manatdır. Bir çox köməkçi fayl və cədvəllər iştirakçılara təqdim ediləcək. Kursu bitirdikən sonra çalışan şəxslər iş zamanı yaranmış problemlərlə bağlı 3 ay ərzində müəllimdən konsultasiya ala biləcəklər.

Əlavə suallarınıza cavabı linkdən qeydiyyatdan keçdikdən sonra sizinlə əlaqə saxlayan şəxsdən tam öyrənə bilərsiniz. Uğurlar!!!


Mühasibat kargüzarlığı kursu üçün qeydiyyat linki: https://form.cubics.pro/form


Təlimçilər barədə:

Kəmalə Rzayeva 

İqtisad Universitetində “Mühasibat uçotu” ixtisası üzrə bakalavr, Bakı Mühəndislik Universitetində “Mühasibat uçotu” ixtisası üzrə magistr təhsili almış və hazırda İqtisad Universitetinin “Mühasibat uçotu” ixtisası üzrə doktorantura təhsili alır.

2004-cü ildən etibarən fəaliyyəti fərqli olan müəssisələrdə mühasibatlıq və vergi sahəsində çalışır. Mühasibat və vergi uçotu sahəsində 15 ildən artıq təcrübəyə malikdir. “Karvan-L” elmi istehsalat şirkəti, “Azinterval” MMC, “Azərtunel” MMC, “As-İnşaat N” MMC kimi müəssisələrdə “Baş mühasib” vəzifəsində çalışmışdır. Hal-hazırda mühasibat uçotu və vergi sahəsində fəaliyyət göstərən “Accounting Az” MMC-də “Baş mütəxəssis” vəzifəsində çalışır.

Kəmalə Rzayeva vergi hesabatlarının hazırlanması, mühasibat uçotu, praktiki mühasibatlıq, 1C mühasibat proqramı, beynəlxalq maliyyə uçotu üzrə təlimlər keçmişdir. Tətbiqi, praktiki mühasibat və vergi uçotu sahəsində çoxillik təcrübəyə malikdir.

Salman Əbdülrzazadə

İqtisad Universitetində “Biznesin İdarə Edilməsi və Təşkili” ixtisası üzrə bakalavr, Türkiyənin Selçuk Üniversitetində  “Mühasibat uçotu” ixtisası üzrə magistr təhsili almış və hazırda Selçuk Üniversitetində “Mühasibat uçotu” ixtisası üzrə doktorantura təhsili alır.

2019-cu ildən Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetində Mühasibat dərsini tədris etməkdədir. Eyni zamanda “Accounting.az” MMC-də “Mühasibat üzrə aparıcı mütəxəssis” olaraq fəaliyyət göstərməktədir. Mühasibat ilə bağlı bir çox elmi konfranslarda və seminarların təşkil edilməsində iştirak etmişdir.


Mühasibat kargüzarlığı kursunun proqramı aşağıdakı kimidir:

1. İlkin sənədlərlə tanışlıq, şirkət qeydiyyatı və hazır sənədlərin alınması
  • Hüquqi və fiziki şəxs anlayışı;
  • Hüquqi şəxsin elektron qeydiyyatı, qeydiyyatdan əvvəlki prosedurlar. Praktiki nümunələr;
  • Qeydiyyatdan keçiriləcək adın mövcud olub-olmadığını necə öyrənməli?;
  • Elektron imza olmadan adi qeydiyyat ərizəsi nədir? (Doldurulması qaydası);
  • Adi qeydiyyat ərizəsi nədir? (Doldurulma qaydası);
  • Fiziki şəxsin elektron qeydiyyatı;
  • Şirkət yaratdıqdan sonrakı vacib işlər nələrdir?;
  • Təsisçi qərarı və digər hüquqi sənədlər;
  • Asan imza nədir? Haradan, necə əldə etməli? İstifadə qaydaları;
  • Asan imza – Biznes sertifikatının online qayadada əldə edilməsi və vaxtının uzadılması;
  • Asandoc proqramı və istifadə qaydası;
  • E-taxes.gov.az saytında giriş üçün login-parol-şifrə necə alınmalı?;
  • Vergi orqanında online növbə götürülməsi qaydası.

2. Bank və kassa əməliyyatları

  • Bank hesablarının açılması / Tələb olunan sənədlər
  • Şəhadətnamə-dublikatın göndərilməsi qaydası
  • Mövcud bank hesablarından istifadə qaydası və bank əməliyyatları
  • Ödəniş tapşırıqlarının hazırlanması / Ödəniş tapşırıqlarının avtomatlaşdırılması
  • Büdcə təsnifat kodları və səviyyə kodları / Büdcə rekvizitləri
  • İnternet bankinqdən istifadə
  • Konvertasiya
  • Valyuta əməliyyatları
  • Xarici və yerli şirkətlərə ödənişlər
  • Kassa çeki / Pul vəsaitinin nağdlaşdırılması.
  • Kassa əməliyyatları
  • Kassa sənədləri
  • Kassa kitabı / Yazılma qaydası
  • Kassa Mədaxil Orderi / Doldurulma qaydası
  • Kassa Məxaric Orderi / Doldurulma qaydası
  • Təhtəlhesab şəxs
  • Ezamiyyət / Ezamiyyət hesablanması.

3. Alış və satışlar, ilkin sənədlərin hazırlanması, e-qaimə, YGB

  • Alqı-Satqı müqavilələrin hazırlanması
  • Hesab-fakturaların hazırlanması
  • E-Qaimələrin hazırlanması və təsdiqlənməsi
  • EFP proqramının yüklənməsi və bu proqramın köməyi ilə qaimənin hazırlanması
  • Təhvil-təslim aktlarının hazırlanması / Avtomatlaşdırılması
  • Yük Gömrük Bəyannaməsi (YGB) / Mal kodunun alınması
  • Yük Gömrük Bəyannaməsi (YGB) / İdxal və İxrac sənədlərinin hökümət portalından yüklənməsi

4. BTP proqramı və vergi bəyannamələrinin tərtib edilməsi

  • BTP proqramı haqqında məlumat və yüklənməsi qaydası
  • Vergi bəyannamələri barədə anlayışlar
  • Sadələşdirilmiş vergi bəyannaməsinin hazırlanması və təqdim edilməsi
  • Ödəmə Mənbəyindən Vergi (ÖMV) bəyannaməsinin hazırlanması

5. Vergi bəyannamələrinin tərtib edilməsi

  • Mənfəət və Gəlir vergisi haqqında ilkin anlayışlar
  • Mənfəət və Gəlir vergisi bəyannaməsinin hazırlanması və təqdim edilməsi

6. Vergi bəyannamələrinin tərtib edilməsi

  • Əmlak vergisi bəyannaməsinin hazırlanması və təqdim edilməsi
  • Torpaq vergisi bəyannaməsinin hazırlanması və təqdim edilməsi
7. ƏDV (Əlavə dəyər vergisi)
  • ƏDV nədir?
  • ƏDV qeydiyyatına dair ərizənin tələb edilməsi;
  • ƏDV bəyannaməsinin tərtib edilməsi;
  • Əlavələrin hazırlanması;
  • Əvəzləşmə;
  • ƏDV Depozit / İstifadə qaydası / Köçürmələr.

8. Muzdlu və qeyri-muzdlu iş ilə əlaqədar vahid bəyannamənin hazırlanması

  • MDSS Haqqında ilkin anlayışlar;
  • İşsizlikdən sığortası haqqında məlumat;
  • İcbari Tibbi sığorta haqqında məlumat;
  • Vahid bəyannamənin tərtib olunması və təqdim edilməsi qaydası.

9. Statistika hesabatı

  • Statistika Komitəsində şirkətin qeydiyyata salınaraq istifadəçi kodunun əldə edilməsi;
  • Statistika hesabatlarının hazırlanması və təqdim edilməsi.

10. Kadr işlərinin görülməsi, qeydiyyatı və müavinətlərin hesablanması

  • İşçilərin işə qəbulu / Direktorun əmri;
  • İşçilərin qeydiyyatı, dəyişiklik və xitam;
  • Müqavilələrin hazırlanması;
  • Əmək kitabçalarının doldurulması qaydası;
  • Əməkhaqqının hesablanması;
  • Hamiləliyə və doğuma görə müavinətin hesablanması qaydası;
  • Uşağın anadan olmasına görə birdəfəlik müavinətin hesablanması qaydası;
  • Uşağa qulluğa görə müavinətin hesablanması qaydası;
  • Əmək qabiliyyətinin müvəqqəti itirilməsinə görə müavinətin hesablanması qaydası;
  • Müavinətlər və onların hesablanması;
  • Məzuniyyət və onların hesablanması.

Proqramı yükləyin: Mühasibat kargüzarlığı kursu - Proqram (12 downloads)


Əlaqə:


Qeyd: Ötən qruplarımızda keçirilən anonim məmnuniyyət sorğusunun orta nəticəsi 10 baldan 9.5 bal olmuşdur.


Ünvan: Caspian Plaza


Praktiki “Bəyannamə və Hesabatların Hazırlanması” Kursu

posted in: Xəbər | 0

Praktiki “Bəyannamə və Hesabatların Hazırlanması”

Mühasib vakansiyası üçün tələb edilən bacarıqlar arasında ən çox aşağıdakılara rast gəlirik:

  • Bəyannamə Tərtibat Proqramından (BTP-dən) istifadə edilməsi;
  • Rüblük Vahid bəyannamənin hazırlanması və təqdim edilməsi;
  • Sadələşdirilmiş Vergi bəyannaməsinin hazırlanması və təqdim edilməsi;
  • Mənfəət Vergi bəyannaməsinin hazırlanması və təqdim edilməsi;
  • ÖMV bəyannaməsinin hazırlanması və təqdim edilməsi;
  • ƏDV bəyannaməsinin hazırlanması və təqdim edilməsi;
  • Statistika hesabatlarının təqdim edilməsi və s.
Bu sıralamalar sizə çox gəlsə də, əslində bu hesabat və bəyannamələrin hazırlanması çox da çətin deyil. Siz, bizim təşkil etdiyimiz Praktiki “Bəyannamə və Hesabatların Hazırlanması” kursunda iştirak edərək çox qısa zamanda bu hesabatların hazırlanması biliklərinə yiyələnə bilərsiniz.

Müddət: 1 ay / 16 saat

Ümumi məbləğ: 192 manat.

Həftə içi qrupu üçün dərslər həftədə 2 dəfə, hər dərs 2 saat olmaqla keçirilir. Başlama tarixi: 25 yanvar. Tədris günləri: çərşənbə axşamı və cümə. Saat: 19:00-dan 21:00-dək.

Həftə sonu qrupu üçün dərslər həftədə 1 dəfə (şənbə günü), hər dərs 4 saat olmaqla (15 dəqiqəlik fasilə ilə – coffee break) keçirilir. Başlama tarixi: 22 yanvar. Saat: 13:00-dan 17:00-dək.

Əvvəlki kurslarımızın iştirakçılarına 10% endirim nəzərdə tutulub.

Qeyd: Dərslərimiz həmçinin onlayn qaydada da tədris edilir (Onlayn qoşulan iştirakçılar üçün də 10% endirim nəzərdə tutulub).

Bir çox köməkçi fayl və cədvəllər iştirakçılara təqdim ediləcək. Kursu bitirdikən sonra çalışan şəxslər iş zamanı yaranmış problemlərlə bağlı 3 ay ərzində müəllimdən konsultasiya ala biləcəklər.

Əlavə suallarınıza cavabı linkdən qeydiyyatdan keçdikdən sonra sizinlə əlaqə saxlayan şəxsdən tam öyrənə bilərsiniz. Uğurlar!


Qeydiyyat linki: https://form.cubics.pro/form/


Təlimçilər barədə:

Kəmalə Rzayeva 

İqtisad Universitetində “Mühasibat uçotu” ixtisası üzrə bakalavr, Bakı Mühəndislik Universitetində “Mühasibat uçotu” ixtisası üzrə magistr təhsili almış və hazırda İqtisad Universitetinin “Mühasibat uçotu” ixtisası üzrə doktorantura təhsili alır.

2004-cü ildən etibarən fəaliyyəti fərqli olan müəssisələrdə mühasibatlıq və vergi sahəsində çalışır. Mühasibat və vergi uçotu sahəsində 15 ildən artıq təcrübəyə malikdir. “Karvan-L” elmi istehsalat şirkəti, “Azinterval” MMC, “Azərtunel” MMC, “As-İnşaat N” MMC kimi müəssisələrdə “Baş mühasib” vəzifəsində çalışmışdır. Hal-hazırda mühasibat uçotu və vergi sahəsində fəaliyyət göstərən “Accounting Az” MMC-də “Baş mütəxəssis” vəzifəsində çalışır.

Kəmalə Rzayeva vergi hesabatlarının hazırlanması, mühasibat uçotu, praktiki mühasibatlıq, 1C mühasibat proqramı, beynəlxalq maliyyə uçotu üzrə təlimlər keçmişdir. Tətbiqi, praktiki mühasibat və vergi uçotu sahəsində çoxillik təcrübəyə malikdir.

Salman Əbdülrzazadə

İqtisad Universitetində “Biznesin İdarə Edilməsi və Təşkili” ixtisası üzrə bakalavr, Türkiyənin Selçuk Üniversitetində  “Mühasibat uçotu” ixtisası üzrə magistr təhsili almış və hazırda Selçuk Üniversitetində “Mühasibat uçotu” ixtisası üzrə doktorantura təhsili alır.

2019-cu ildən Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetində Mühasibat dərsini tədris etməkdədir. Eyni zamanda “Accounting.az” MMC-də “Mühasibat üzrə aparıcı mütəxəssis” olaraq fəaliyyət göstərməktədir. Mühasibat ilə bağlı bir çox elmi konfranslarda və seminarların təşkil edilməsində iştirak etmişdir.


Kursun proqramı aşağıdakı kimidir:

1. BTP Proqramı və Vergi Bəyannamələrinin Tərtib Edilməsi
  • BTP proqramı haqqında məlumat və yüklənməsi qaydası;
  • Vergi bəyannamələri barədə anlayışlar.
2. Sadələşdirilmiş vergi bəyannaməsinin tərtibatı
  • Sadələşdirilmiş vergi ödəyiciləri və bəyannamə vermək mükəlləfiyyəti olan şəxslər barədə məlumat;
  • Azərbaycan Respublikası Qanuvericiliyinə əsasən Sadələşdirilmiş vergi bəyannaməsinin hazırlanması;
  • Onlayn qaydada Sadələşdirilmiş vergi bəyannaməsinin hazırlanması;
  • Sadələşdirilmiş vergi bəyannaməsinin əlavələrinin hazırlanma qaydası;
  • Sadələşdirilmiş vergi bəyannaməsinin təqdim edilmə müddəti;
  • Təqdim edilən Sadələşdirilmiş vergi bəyannaməsi ilə bağlı ən çox edilən xətaların və bununla bağlı Vergi orqanının təqdim etdiyi uyğunsuzluq məktublarının izahı;
  • Faktiki sənədlərə əsasən bir neçə ədəd Sadələşdirilmiş vergi bəyannaməsinin hazırlanması.
3. Ödəmə Mənbəyindən Vergi bəyannaməsinin tərtibatı
  • Ödəmə Mənbəyindən Vergi (ÖMV) haqqında ilkin anlayışlar:

       – İcarə öhdəlikllərinə görə ÖMV hazırlanması;

       – Daşınma əməliyyatlarına görə ÖMV hazırlanması;

       – Dividend, royalti və sair ödəmələrə görə ÖMV hazırlanması.

  • ÖMV bəyannaməsinin əlavələrinin hazırlanma qaydası;
  • ÖMV bəyannaməsinin təqdim edilmə müddəti;
  • Təqdim edilən ÖMV bəyannaməsi ilə bağlı ən çox edilən xətaların və bununla bağlı Vergi orqanının təqdim etdiyi uyğunsuzluq məktublarının izahı;
  • Faktiki sənədlərə əsasən bir neçə ədəd ÖMV bəyannaməsinin hazırlanması.
4. Mənfəət və Gəlir vergisi bəyannaməsinin tərtib edilməsi
  • Mənfəət və Gəlir vergisi haqqında ilkin anlayışlar;
  • Sahibkarlıq subyektinin meyarlarının təyin edilməsi;
  • Gəlir və xərclərin uçotu metodunun müəyyən edilməsi;
  • Mənfəət və Gəlir vergisi bəyannaməsinin hazırlanması;
  • Mənfəət və gəlir vergisi bəyannaməsinin əlavələrinin hazırlanma qaydası;
  • Mənfəət və gəlir vergisi bəyannaməsinin təqdim edilmə müddəti;
  • Təqdim edilən Mənfəət vəya Gəlir vergisi bəyannaməsi ilə bağlı ən çox edilən xətaların və bununla bağlı Vergi orqanının təqdim etdiyi uyğunsuzluq məktublarının izahı;
  • Faktiki sənədlərə əsasən bir neçə ədəd Mənfəət vəya Gəlir vergi bəyannaməsinin hazırlanması.
5. Əmlak vergi bəyannaməsinin tərtib edilməsi
  • Əmlak vergisi haqqında ilkin anlayışlar;
  • Əmlak vergisi bəyannaməsinin hazırlanması;
  • Əmlak vergisi bəyannaməsinin əlavələrinin hazırlanma qaydası;
  • Əmlak vergisi bəyannaməsinin təqdim edilmə müddəti;
  • Təqdim edilən Əmlak vergisi bəyannaməsi ilə bağlı ən çox edilən xətaların və bununla bağlı Vergi orqanının təqdim etdiyi uyğunsuzluq məktublarının izahı;
  • Faktiki sənədlərə əsasən bir neçə ədəd Əmlak vergi bəyannaməsinin hazırlanması.
6. Torpaq vergi bəyannaməsinin tərtib edilməsi
  • Torpaq vergisi haqqında ilkin anlayışlar;
  • Torpaq vergisi bəyannaməsinin hazırlanması;
  • Torpaq vergisi bəyannaməsinin əlavələrinin hazırlanma qaydası;
  • Torpaq vergisi bəyannaməsinin təqdim edilmə müddəti;
  • Təqdim edilən Torpaq vergisi bəyannaməsi ilə bağlı ən çox edilən xətaların və bununla bağlı Vergi orqanının təqdim etdiyi uyğunsuzluq məktublarının izahı;
  • Faktiki sənədlərə əsasən bir neçə ədəd Torpaq vergi bəyannaməsinin hazırlanması.
7. ƏDV (Əlavə Dəyər Vergisi)
  • ƏDV nədir?
  • ƏDV qeydiyyatına dair ərizənin tələb edilməsi;
  • ƏDV bəyannaməsinin tərtib edilməsi:

      – 18 faiz dərəcə ilə ƏDV-yə cəlb edilən əməliyyatlar;

      – 0 faiz dərəcə ilə ƏDV-yə cəlb edilən əməliyyatlar;

      – 0 faiz dərəcə ilə ƏDV-yə cəlb edilən əməliyyatlar üzrə tələb edilən sertifikatlar;

      – ƏDV-dən azad əməliyyatlar;

      – Debitor borclar barədə məlumat;

      – E-qaimələr üzrə əvəzləşmə;

      – Yük gömrük bəyannamələri (YGB) üzrə əvəzləşmələrin yığılma qaydası.

  • ƏDV Depozit / İstifadə qaydası / Köçürmələr;
  • Qeyri Rezidentə ödənən məbləğə görə ƏDV bəyannaməsinin hazırlanması və təqdim edilməsi;
  • Təqdim edilən ƏDV bəyannaməsi ilə bağlı ən çox edilən xətaların və bununla bağlı Vergi orqanının təqdim etdiyi uyğunsuzluq məktublarının izahı;
  • Faktiki sənədlərə əsasən bir neçə ədəd ƏDV bəyannaməsinin hazırlanması.
8. Muzdlu və Qeyri-Muzdlu İş İlə Əlaqədar Vahid Bəyannamənin Hazırlanması
  • MDSS Haqqında ilkin anlayışlar;
  • İşsizlikdən sığortası haqqında məlumat;
  • İcbari tibbi sığorta haqqında məlumat;
  • Vahid bəyannamənin tərtib olunması qaydasının izahı;
  • MDSS haqqına cəlb edilən gəlirlər;
  • MDSS haqqına cəlb edilməyən gəlirlər;
  • İşsizlikdən sığorta haqqına cəlb edilməyən gəlirlər;
  • İcbari tibbi sığorta haqqına cəlb edilməyən gəlirlər;
  • Xarici vətəndaşlar barədə məlumat hissəsinin doldurulması qaydası;
  • Təqdim edilən Vahid bəyannamə ilə bağlı ən çox edilən xətaların və bununla bağlı Vergi orqanının təqdim etdiyi uyğunsuzluq məktublarının izahı.
9. Statistika Hesabatı
  • Statistika hesabatlarının təqdim edilməsi;
  • 4 əmək aylıq əmək statistika hesabatının tərtib edilməsi;
  • 12 xidmət (ticarət, tikinti, istehsal, sənaye) aylıq dövriyyə statistika hesabatının tərtib edilməsi qaydası;
  • 1 əmək illik əmək statistika hesabatının tərtib edilməsi;
  • 1 müəssisə illik statistika hesabatının tərtib edilməsi.

Əlaqə:


Ünvan: Caspian Plaza



TELEGRAM KANALIMIZA ÜZV OLUN


Ən son mühasibat xəbərlərini qaçırmaq istəmirsinizsə, bu linkə daxil olaraq XƏBƏRLƏRƏ ABUNƏ OLUN

Mühasibat, Audit və Kadr Xidmətləri üçün linkə daxil olun

Mühasibat sahəsində ən son iş elanları və xəbərlərini izləmək üçün linkə daxil olaraq qrupumuza üzv olun

“ƏDV bəyannaməsinin hazırlanması” kursu

posted in: Xəbər | 0

ƏDV bəyannamələrinin hazırlanması,Kursun adı: ƏDV bəyannaməsinin hazırlanması

Kursun başlama tarixi: 30.10.2021

Müddət: 4 saat

Vaxt: 10.00-14.00

Məbləğ: 50 manat

Kursun növü: Onlayn və oflayn

Ünvan: Caspian Plaza

Kursu əhatə edəcək mövzular:

  1. Əlavə dəyər vergisi nədir?
  2. Bəyannamə tərtibatı proqramı (BTP) haqqında ümumi məlumat (BTP proqramına giriş, proqramın yüklənməsi və yenilənməsi qaydaları);
  3. ƏDV depozit hesabı;
  4. ƏDV bəyannaməsinin tərtib edilməsi;
  5. “Əlavə 1″in hazırlanması;
  6. “Əlavə 2″nin hazırlanması
  7. “Əlavə 3″ün hazırlanması (ƏDV tutulan dövriyyə barədə məlumat);
  8. “Əlavə 4″ün hazırlanması (ƏDV-yə sıfır (0) dərəcə ilə tutulan dövriyyə barədə məlumat);
  9. “Əlavə 5″in hazırlanması (ƏDV-dən azad olunan dövriyyə barədə məlumat);
  10. Debitor borclar barədə məlumat;
  11. Əvəzləşdirilən hissənin izahı;
  12. ƏDV bəyannaməsinin rahat hazırlanması üçün cədvəllər necə olmalıdır?;
  13. ƏDV ilə bağlı kameral məktublar üzrə bəzi tövsiyələr.

Təlimçilər barədə:

Kəmalə Rzayeva 

İqtisad Universitetində “Mühasibat uçotu” ixtisası üzrə bakalavr, Bakı Mühəndislik Universitetində “Mühasibat uçotu” ixtisası üzrə magistr təhsili almış və hazırda İqtisad Universitetinin “Mühasibat uçotu” ixtisası üzrə doktorantura təhsili alır.

2004-cü ildən etibarən fəaliyyəti fərqli olan müəssisələrdə mühasibatlıq və vergi sahəsində çalışır. Mühasibat və vergi uçotu sahəsində 15 ildən artıq təcrübəyə malikdir. “Karvan-L” elmi istehsalat şirkəti, “Azinterval” MMC, “Azərtunel” MMC, “As-İnşaat N” MMC kimi müəssisələrdə “Baş mühasib” vəzifəsində çalışmışdır. Hal-hazırda mühasibat uçotu və vergi sahəsində fəaliyyət göstərən “Accounting Az” MMC-də “Baş mütəxəssis” vəzifəsində çalışır.

Kəmalə Rzayeva vergi hesabatlarının hazırlanması, mühasibat uçotu, praktiki mühasibatlıq, 1C mühasibat proqramı, beynəlxalq maliyyə uçotu üzrə təlimlər keçmişdir. Tətbiqi, praktiki mühasibat və vergi uçotu sahəsində çoxillik təcrübəyə malikdir.

Salman Əbdülrzazadə

İqtisad Universitetində “Biznesin İdarə Edilməsi və Təşkili” ixtisası üzrə bakalavr, Türkiyənin Selçuk Üniversitetində  “Mühasibat uçotu” ixtisası üzrə magistr təhsili almış və hazırda Selçuk Üniversitetində “Mühasibat uçotu” ixtisası üzrə doktorantura təhsili alır.

2019-cu ildən Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetində Mühasibat dərsini tədris etməkdədir. Eyni zamanda “Accounting.az” MMC-də “Mühasibat üzrə aparıcı mütəxəssis” olaraq fəaliyyət göstərməktədir. Mühasibat ilə bağlı bir çox elmi konfranslarda və seminarların təşkil edilməsində iştirak etmişdir.


Kurs üçün qeydiyyat linki: https://form.cubics.pro/form




TELEGRAM KANALIMIZA ÜZV OLUN


Ən son mühasibat xəbərlərini qaçırmaq istəmirsinizsə, bu linkə daxil olaraq XƏBƏRLƏRƏ ABUNƏ OLUN

Mühasibat, Audit və Kadr Xidmətləri üçün linkə daxil olun

Mühasibat sahəsində ən son iş elanları və xəbərlərini izləmək üçün linkə daxil olaraq qrupumuza üzv olun

Əlavə Dəyər Vergisi üzrə nəzəri və praktiki təlim

posted in: Vergi, Xəbər | 0

Əlavə Dəyər Vergisi (ƏDV) üzrə nəzəri və praktiki təlim

Təlim əlavə dəyər vergisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi qanunvericiliyi, Vergi məcəlləsi və digər qanunvericilk aktları üzrə tənzimlənməsi qaydalarını, vergi məcəlləsində əlavə dəyər vergisi üzrə gözlənilən dəyişikləri, əlavə dəyər vergisi bəyannamələrin hazırlanmasını əhatə edir.
Həmçinin təlim əlavə dəyər vergisi ilə bağlı məsələlərin geniş və izahlı tədris edilməsi əsasında təşkil olunacaq. ƏDV ilə bağlı Vergi məcəlləsinin bütün maddələri geniş şəkildə praktiki izah ediləcəkdir.

Təlim mühasib və mühasib köməkçiləri, Dövlət vergi orqanlarına işə qəbulla əlaqədar imtahanlarda iştirak etmək istəyənlər üçün nəzərdə tutulmuşdur.

Təlimçi Dövlət Neft Şirkətinin ən böyük qurumlarında Vergilər üzrə rəhbər vəzifədə çalışmış, hazırda Dövlət Neft Şirkətinin Vergilər şöbəsinin rəis müavini  vəzifəsində çalışan, CİMA (CİMA CO1-CO5, P1,F1,E1,P2,F2) , DipİFR rus, DipİFR az imtahanlarını müvəffəqiyyətlə vermiş, Vergi üzrə AR Auditorlar palatasının sertifikatı və digər bu kimi sertifikatları müvəffiyyətlə əldə etmiş Azər Qəmbərovdur. 

Vergi uçotu üzrə 10 ildən çox təlim təcrübəsi olan Azər Qəmbərov həmçinin Vergi uçotu, vergi hesabatlarının təqdimatı, hesabatların yoxlanılması və auditi üzrə çoxillik təcrübəyə malikdir. Belə ki, o Mənfəət vergisinin SAP ERP sistemi üzrə avtomatlaşdırılması əsasında vergi uçotu üzrə layihənin (SL modulu) rəhbəri olmuşdur, həmçinin Vergi qanunvericiliyinin tətbiqinə dair 30-dan artıq elmi məqalənin müəllifidir.

Təlim aşağıdakı mövzuları əhatə edəcəkdir:

ƏDV anlayışı
ƏDV ödəyiciləri
Məcburi və könüllü ƏDV qeydiyyatının aparılması və ləğv edilməsi
ƏDV qeydiyyatının ləğv edilməsi
ƏDV üzrə vergitutma obyektinin müəyyən edilməsi,
ƏDV üzrə vergi tutulan əməliyyatın dəyərinin müəyyən edilməsi,
ƏDV üzrə vergi tutulan dövriyyənin dəqiqləşdirilməsi halları
ƏDV-dən azad olan və ƏDV-yə “0” dərəcə ilə cəlb edilən əməliyyatlar
Vergi tutulan əməliyyatın vaxtının müəyyənləşdirilməsi
ƏDV üzrə vergi tutulan əməliyyatın yeri
Qeyri-rezidentin ƏDV-si üzrə vergi tutulan əməliyyatın vaxtı və dəyərinin müəyyən edilməsi
Agent üzrə aparılan əməliyyatlar
ƏDV-nin əvəzləşdirilməsi qaydaları
Artıq ödənilmiş ƏDV-nin qaytarılması qaydaları
ƏDV bəyannamələrinin doldurulması və əvəzləşmələrin aparılması
Əvəzləşdirilən ƏDV məbləğlərinin EFP proqram təminatı ilə yüklənməsi
Real keyslər, Testlər və Məsələlər

Başlama tarixi:  Şənbə günü / 09.10.2021.

Dərslərin keçirilmə vaxtı:  

Təlim həftədə 1 dəfə, hər dəfə 4 saat olmaqla (15 dəqiqəlik Fasilə ilə – Coffee break) keçirilir.

Saat: 15:00-dan 19:00-dək.

Təlimin müddəti: 20 saat (35 gün)

Təlimin Keçirilmə yeri: Caspian Plaza

Təlim Materialları: İştirakçılar hər bir dərs üzrə təlim materialları ilə təmin olunurlar.

Təlimin qiyməti: 200 manat

Təlimin ödəmə üsulu:  online

Aşağıdakı linkə daxil olmaqla qeydiyyatdan keçə bilərsiz: 
https://form.cubics.pro/form/ei6cgs7648kD5AM8K

Təlimə dair əlaqə üçün:

Telefon: (+994) 12 310 09 29

Mobil:    (+994) 50 225 81 05

Email: info@muhasibat.az

Veb səhifə: www.muhasibat.az


Təlimçi Azər Qəmbərov:

Varlı mühasib – milyarder İlay Broud

posted in: Məqalə, Xəbər | 0

Xeyriyyəçi və kolleksiyaçı İlay Broud uzun sürən xəstəlikdən sonra 2021-ci il mayın 21-də “Cedars-Sinai” tibb mərkəzində vəfat edib. Los-Anceles meri Erik Qarsetti Broudu “öz nəslinin ən nüfuzlu vətəndaşı” adlandırıb.

Ölüm anında Broudun sərvəti Forbes jurnalı tərəfindən 6,9 milyard dollar məbləğində qiymətləndirilmişdi, o, “Forbes Real-Time”ın ən zəngin amerikalılar siyahısında 85-ci yerdə idi.

Peşəcə mühasib olan Broud sərvətini daşınmaz əmlak və sığorta sahəsində qazanıb. O, Los-Ancelesin mədəni həyatına böyük töhfələr vermiş, şəhərin mərkəzində 2000 sənət əsərinin sərgiləndiyi pulsuz girişi olan “The Broad” muzeyini inşa etmiş, Uolt Disney adına konsert zalının, həmçinin Los-Ancelesdəki Kaliforniya universitetində bədii mərkəzin tikintisində iştirak etmişdi. O, öz adına universitet kollecini və menecment üzrə Ali məktəbi təsis etmiş, genetika tibb üzrə məşğul olan tədqiqat mərkəzinin yaradılmasına və “Broad İnstitute” institutunun dəstəklənməsinə 1 milyard dollardan çox sərmayə qoymuşdu.

Broud 1933-cü ildə Nyu-York ştatının Bronks şəhərində anadan olub və ailəsi ilə birlikdə Detroyta köçüb.

1957-ci ildə o, Donald Kaufman ilə birlikdə borc vəsaitləri hesabına “Kaufman & Broad” şirkətini qurmuşdu, sonradan bu şirkət ABŞ-da ən böyük yaşayış əmlakı layihələndiricilərindən birinə çevrilmişdi. 1970-ci illərdə o, sığorta şirkətinə sərmayə yatırmış, sonradan adını dəyişdirərək “SunAmerica” adlandırmışdı ki, həmin şirkəti də 1998-ci ildə 18 milyard dollara satmışdı.

O, həyat yoldaşı ilə birlikdə tibbi tədqiqatlar, dövlət təhsili, təsviri incəsənət və ifaçılıq sənətlərini dəstəkləyən 3 milyard dollarlıq bir fond yaratmışdı. Bu yaxınlarda qrantların 50 illiyini qeyd edən fondlar, 4 milyard dollardan çox qrant verəcəklərini vəd ediblər və həmin məbləği ayırıblar.

Los-Anceles meri Erik Qarsetti Broudu “öz nəslinin ən nüfuzlu vətəndaşı” adlandırmışdı. “O, bu şəhəri mənim indiyə kimi tanıdığım hər hansı bir şəxsdən daha çox sevirdi”, – Qarsetti belə yazıb.


Mühasibatlıqda işləri necə qaydaya salmalı?

Mühasibatlıqda işləri necə qaydaya salmalı?

vahid bəyannamənin hazırlanması, vahid bəyannamə, Əməkhaqqı hesablanmasının əsasları, Əməkhaqqı hesablanması,Kiçik biznes – bu, yalnız reklam, satışlar, müştərilərlə ünsiyyət deyildir. Bu həm də kiminsə məşğul olmalı olduğu “darıxdırıcı” mühasibatlıqdır. Onu kimə həvalə etməli? Ən ehtimal edilən cavab – təbii ki, mühasibə. Əgər o, yaxşı mütəxəssis olarsa, hesabatlar vaxtında formalaşacaq, uçot informativ olacaq, vergi və digər nəzarətçilərdə isə bizneslə bağlı sual qalmayacaq.

Lakin mühasibə pul ödəmək lazımdır. Hansı ki, ilk dövrdə kiçik biznesdə həmin vəsaitlər olmaya bilər. Məhz, bu səbəbdən öz layihələrinə başlayan kiçik biznes sahibləri mühasibatlığın özləri tərəfindən aparılmasına üstünlük verirlər. Bu təqdirəlayiqdir: rəqəmlərə çevrilən öz biznesinizi daxildən öyrənib, dərk etmək, həqiqətən faydalıdır. Amma belə bir təcrübədə elementar biliklərin çatışmazlığı səbəbindən səhvlər ehtimalı çoxdur. Əgər həmin səhvlərdən vaxtında can qurtarmasanız, onlar sizin ən perspektivli biznes-ideyalarınızı belə batıra bilər. Digər tərəfdən, mühasibatlıqda yaradılan hərc-mərclik də eyni şeyə gətirib çıxara bilər.

Uçotun vəziyyətini necə dəyəndirməli və xaosa necə yol verməməli? Müntəzəm olaraq dövri (hər həftə, ən yaxşısı işin yekununda gündəlik olaraq) ekspress-yoxlama keçirməli. Bunu öz gücünüzlə də edə bilərsiniz. Nəyi yoxlamaq lazımdır?


Praktiki “Bəyannamə və hesabatların hazırlanması” kursu


Geniş yayılmış mühasibatlıq səhvləri

Kiçik sahibkarlıq və mikrobiznes uçotunda ən geniş yayılmış səhvlərin siyahısı:

  • yoxlanılmamış 2-3 və daha çox sənəd;
  • ödənilməmiş vergilər;
  • ekvayrinq vasitəsilə əməliyyatların tərtibi zamanı problemlər;
  • kassada mənfi pul qalığı;
  • anbarda qalıqlar üzrə yanlış məlumatlar.
Sənədlər

Təcrübədə ən çox problemlər sənəd dövriyyəsinə xidmət zamanı ortaya çıxır. Buna ən çox diqqət ayırmaq lazımdır. Yalnız müəyyən bir tarixdə edilməli olan müxabirləşmə faktını yoxlamaqla kifayətlənmək olmaz.

Müxabirləşməni yerinə yetirməmək elə də dəhşətli bir şey deyil, ən əsası onu düzgün etməkdir.

Müqavilələri və ödənişləri səhv salmaq, məsələn, formalar, şablonlar, bankda öz hesab nömrələriniz (sənədlər üzrə əməliyyat bir hesaba keçməlidir, amma, faktiki olaraq vəsait tamamilə fərqli hesaba köçürülüb).

Yanlış müxabirləşmələrə görə hər şey – qalıqların hesablanmasından tutmuş, yoxlama aktlarına qədər “üzə çıxacaq”. Əgər səhvlər bir neçədirsə, satışlar isə çox aktiv gedirsə, belədə bir neçə gündən sonra bütün səhvləri tapmaq çox çətin olacaq.mühasib, vakansiya, Minimum əməkhaqqı,

Ekvayrinq

Ekvayrinq vasitəsilə (nağdsız ödənişlər) daxil olan vəsaitlərin uçotu hələ də çox vaxt düzgün həyata keçirilmir. Baxmayaraq ki, burada alqoritm çox sadədir:

  • müştəri terminal vasitəsilə kartla ödəniş edir;
  • vəsaitlər satıcının hesablaşma hesabına bank tərəfindən əməliyyatların aparılması sürətindən asılı olaraq 1-3 gün ərzində daxil olur;
  • pullar daxil olduqdan sonra nağdsız hesablaşma kimi sənədləşdirilir.

Sanki anlaşılmayan bir şey yoxdur. Lakin ilk baxışdan bu belə görünür. Əslində bir çoxları kartla hesablaşmalardan daxil olan pulları onların hesaba daxil olduğu gündə nağd daxilolma kimi qeydə alır (çünki nağd pullar bankın kassasına onun alındığı gün təhvil verilir) və ya ümumiyyətlə, banka daxilolma mənbəyi (müştəri) kimi göstərilir. Çox vaxt bu elə bir qarmaqarışıqlığa gətirib çıxarır ki, onu yalnız mütəxəssis çözə bilir.

Nağd pulların müxabirləşməsi

Nağd vəsaitlərin uçotu çox sadədir. Burada daxilolmanın tarixi və ya mənbəyi ilə bağlı qarışıqlıq yoxdur, lakin onların nəzərə alındığı maddənin seçilməsi ilə bağlı çətinliklər olur. Çox vaxt sahibkar bilməyərəkdən onları digər daxilolmalar kimi qeydə alır.

Vergi orqanları belə səhvlərə görə ciddi cəzalandıra bilər. Onun sərtliyinin səbəbi aydındır: əgər nağd pulları digər daxilolma mənbəyi hesab etsək, mənfəət vergisinin hesablanması səhv olacaq. Eyni şey sadələşdirilmiş vergi sistemi üzərindən işləyən yığımlara da aiddir.


Praktiki “Mühasibat kargüzarlığı” kursu


Ən çox səhvlər nə zaman yaranır?

Müvafiq peşəkar hazırlığa malik mühasibdən ötrü sadalanan problemlər yeni başlayanlar üçün səhvlərin əlifbasıdır. Uçotu aparmağı daha tez öyrənməkdən ötrü sahibkar bu məqamlara diqqət yetirməlidir və mühasibatlığı frilanserlərə, autsorsinqə verərkən çox ehtiyatlı olmalıdır. Təcrübə göstərir ki, məhz, onların “yüngül əli” ilə bu cür kazuslar ortaya çıxır.vakansiya, mühasib, vergi ödəyiciləri, Dividend güzəştləri, Sadələşdirilmiş vergi, Sadələşdirilmiş sistem,

Mühasibatlıqda işləri necə qaydaya salmalı?

Fəaliyyət qaydası sadədir, günün sonunda bəndlər üzrə bunları yoxlamaq lazımdır:

  • müxabirləşmələrin yerinə yetirilməsi;
  • hesaba daxilolmalar və onların əks olunmasının düzgünlüyü;
  • düzgün seçilmiş şablon üzrə formaların (verhi orqanına, müştəriyə) göndərilməsi;
  • qalıqlar (kassa və ya anbar üzrə mənfi qalıqlara yol vermək olmaz);
  • daxilolma mənbələrinin düzgün seçimi.

Zamanla belə bir ekspress-nəzarət sahibkarın 20 dəqiqdən çox vaxtını aparmayacaq və hər ayın sonunda çox saatlar davam edən auditdən onu xilas edəcək.

Hansı hallarda ekspress-nəzarət hökmən aparılmalıdır?

Normal iş zamanı biznesin yüklənməsindən asılı olaraq, ekspress-yoxlamaların gündəlik, eləcə də həftəlik və ya aylıq aparılması tələb oluna bilər. Bəzi hallarda, şirkət sadələşdirilmiş vergi sistemində işlədikdə və artıq uçot prosesini qaydaya saldıqda, belə nəzarət, ümumiyyətlə, lazım gəlmir.

Lakin hətta bu kiməsə müntəzəm olaraq lazım deyilsə belə, onu bir dəfəlik əsasda hökmən keçirmək lazımdır, əgər:

  • biznesin genişləndirilməsi planlaşdırılırsa;
  • sahibkar, bütün hallarda, mühasibin işini mütəxəssisə təhvil verərək, öz vaxtını bu işlərdən azad etmək niyyətindədirsə (əgər cəlb edilən şəxs həqiqətən yaxşı mütəxəssisdirsə, o özü də işə başlamazdan əvvəl belə mini-auditin keçirilməsini təklif edəcək, çünki heç kim bir başqasının nöqsanlarına görə məsuliyyəti öz üzərinə götürmək istəmir);
  • şirkətdə mühasib dəyişəcəksə və ya mühasibatlıq autsorsinqə verilirsə (bir əməkdaşı ştatdan azad etməzdən əvvəl, onun məsuliyyət sahəsini hansı vəziyyətdə tərk etdiyini yoxlamaq faydalıdır);
  • ekvayrinqə qoşulma planlaşdırılırsa.

Onlayn BirKart sifariş et, 22 AZN qazan!

posted in: Xəbər | 0

Ölkənin ən məşhur taksit kartı olan BirKart-ı əldə etmək istəyənlər ilk ödəniş zamanı əlavə vəsait qazana biləcəklər. Belə ki, BirKart Umico, BirKart Cashback və BirKart Miles taksit kartlarını onlayn sifariş edən müştərilər kartla minimum 20 AZN ödəniş edən zaman 22 AZN məbləğində əlavə vəsait qazanacaqlar.

15 fevral 2022-ci il tarixinədək davam edəcək aksiya, taksit, POS-terminal ödənişləri və ya onlayn alış-veriş zamanı keçərlidir. Kart rəsmiləşdirildikdən sonra 30 gün ərzində hər yeni BirKart sahibi bu fürsətdən yalnız bir dəfə yararlana bilər.

Qeyd edək ki, BirKart-ın 4 növü var – taksit, taksit/cashback, taksit/miles və taksit/Umico. BirKart bir sıra üstünlüklərə malikdir: 18 ayadək faizsiz taksitlə hissə-hissə ödəmək imkanı, birdəfəlik ödənişlərdə 40 günədək güzəşt müddəti, istənilən aviabiletə dəyişilməsi mümkün olan millərin toplanması, həmçinin 1,5%-dən başlayan keşbek və Umico bonusu imkanı, SMS məlumatlandırma xidməti isə pulsuzdur. BirKart-ın ölkə üzrə 10 000-dən artıq partnyor şəbəkəsi fəaliyyət göstərir və bu say artmaqdadır.

BirKart haqqında ətraflı məlumat üçün www.birkart.az saytına, 196 Sorğu Mərkəzinə və ya kartın Facebook səhifəsinə www.facebook.com/birkart.az müraciət edə bilərsiniz. BirKart sifarişi üçün həmçinin 8196 qısa nömrəsinə SMS və ya (+994 50) 999 81 96 nömrəsinə WhatsApp vasitəsilə, həmçinin BirKart mərkəzlərinə müraciət etmək olar.


İşsizlikdən sığorta ödənişinin təyin olunması şərtləri bir qədər də yumşaldıldı

posted in: Xəbər | 0

Tələb olunan staj müddəti 6 ay azaldılıb,  əmək müqaviləsi bitdiyi andan 3 ay gözləmə müddəti ləğv edilib.

Prezident İlham Əliyevin təsdiq etdiyi yeni Qanunla “İşsizlikdən sığorta haqqında” Qanuna edilmiş dəyişiklik işsiz şəxslərin sosial müdafiəsinin gücləndirilməsinə daha bir dəstəkdir. Yeni dəyişikliklə işsizlikdən sığorta ödənişinin təyin olunması şərtləri bir qədər də yumşaldılıb.

Dəyişikliyə əsasən, müddətli əmək müqaviləsinin müddətinin bitməsi səbəbindən işdən azad olunan şəxslər üçün tələb olunan staj müddəti 36 aydan 30 aya endirilib.

Sığorta ödənişinin təyin olunması üçün əmək qabiliyyətli şəxslərin işsiz kimi qeydiyyata alındığı tarixdən sonra 3 ay gözləmə müddəti isə ləğv edilib.

Yəni, sığorta ödənişi sığorta hadisəsinin baş verdiyi tarixdən təyin olunacaq, işini itirən şəxsin müraciət etdiyi aydan etibarən işsizlikdən sığorta ödənişi almaq hüququ yaranacaq.

Qeyd edək ki, işsizlikdən sığorta ödənişi 3 halda ödənilir:

  • İşəgötürən ləğv edildikdə;
  • Ştat ixtisar edildikdə;
  • Müddətli əmək müqaviləsinin müddəti bitdikdə.

İşsizlikdən sığorta ödənişi almaq hüququnun yoxlanılması üçün ilk olaraq “Məşğulluq” altsistemində (DOST Mərkəzlərinə və ya ərazi məşğulluq filiallarına müraciət etməklə) qeydiyyatdan keçmək tələb olunur.

Şəxs üçün münasib iş tapmaq mümkün olmadıqda ona işsiz statusu verilir və şəxs işsiz kimi qeydiyyata alındıqdan sonra sistemdə yerləşdirilmiş ərizəni təsdiq edir.

Sığorta ödənişinin təyin və ya imtina edilməsi barədə qərar çıxarılaraq bu barədə vətəndaşa məlumat verilir.

Qeyd edək ki, 2020-ci ildə də qanunvericiliyə dəyişiklik edilərək, işsizlikdən sığorta ödənişi müddətli əmək müqaviləsinin bitməsi nəticəsində işsiz qalan şəxslərə də şamil olunub.

Məlumat üçün bildirək ki, son bir ildə 3,7 min nəfərə işsizlikdən sığorta ödənişi təyin olunub.

Mənbə: sosial.gov.az


1 2 3 4 2,023