birbank biznes

iş vaxtının uçotu,Əməkdaşların iş vaxtının uçotu müəssisələrin əksəriyyətində məcburi bir funksiyadır. Bu uçot həm əllə, həm də xüsusi proqram təminatının köməyi ilə yerinə yetirilə bilər. Bu məqalədə biz əməkdaşların iş vaxtının uçotunu necə aparmaq və bu prosesi maksimal dərəcədə necə optimallaşdırmaq barədə söz açacağıq.  

Məzmun:

  • Əməkdaşların iş vaxtının uçotunu necə aparmalı: 5 üsul;
  • Distant və məsafədən çalışan əməkdaşların iş vaxtının uçotu;
  • Normalaşdırılmamış iş günündə çalışanların iş vaxtının uçotu;
  • Biznes-prosesin optimallaşdırılması;
  • Şirkətlərin işlərinin “Bitriks24”də təşkili.

I hissə

II hissə

III hissə

IV hissə



TELEGRAM KANALIMIZA ÜZV OLUN


Ən son mühasibat xəbərlərini qaçırmaq istəmirsinizsə, bu linkə daxil olaraq XƏBƏRLƏRƏ ABUNƏ OLUN

Mühasibat, Audit və Kadr Xidmətləri üçün linkə daxil olun

Mühasibat sahəsində ən son iş elanları və xəbərlərini izləmək üçün linkə daxil olaraq qrupumuza üzv olun

Print Friendly, PDF & Email